Intro   5 comments

Introductie

Na veel uitgeprobeer van themes en inhoud, voilà het resultaat. Dit zal het zo ongeveer zijn (ongeveer, want ik ben zelden volledig tevreden, en wil de optie behouden, voor mezelf en voor de lezers, om eventueel toch nog een paar veranderingen aan te brengen)
Wat de inhoud van de blog betreft, ziehier een kleine intro:
Eerst en vooral maak ik deze blog voor mezelf, om er bedenkingen, kleine anekdotes en fotos kwijt te raken. Maar laat jullie hierdoor niet afschrikken om toch reacties achter te laten. Alle commentaar is welkom.
Ik kan niet beloven dat er elke dag iets zal gepost worden, hoewel het wel de bedoeling is, als is het dan maar een snelle krabbel of gewoon een leuke foto, en neen, géén recepten of dan toch de mijne niet. Chapeau voor de mensen die graag koken, maar deze hobby is niet aan mij besteed. Bovendien heb ik een echte chef-kok in huis. En zoals hij zelf zegt: “Ik wil lékker eten” , dus …. Mij hoor je niet klagen.
Héél af en toe, met de nadruk op “héél”, kook ik wel eens, maar daar moet ik mij dan eerst een paar dagen op voorhand psycholgisch op voorbereiden, recept zoeken (want dan moet het wel iets speciaals zijn), boodschappenlijstje maken en inkopen doen. Op die manier vind ik dan wel weer leuk.
Een kinderpraat hoekje komt er ook niet. De dochter van 21 heeft 4 maanden geleden samen met haar vriend haar eigen nestje gehuurd. De baby talk is dus al een tijdje achter de rug.
Er is echter wel nog onze viervoeter van het merk “border collie” , die luistert of toch geacht wordt te luisteren naar de naam“Spot” . En sinds een paar maanden werd de familie uitgebreid . Toen mijn dochter dit aankondigde sloeg mij hart even over, maar toen bleek het over een engelse bulldog te gaan. De meid is ondertussen een flinke puppy van 5 maanden oud. Bij deze kreeg ik ook alvast, in afwachting van het meterschap (van een echt boeleke dan) de titel “grootmoeder” opgeplakt.

Zo,nu is het wel tijd om wat kleur in te voegen.

LInks: Spot - Rechts: Cooky

En nu mijn andere schatjes

Als dat geen echte liefde is ?

En “us”

Mezelf met de beste kok ter wereld

Nu wel baardloos. Mijn ventje was één van die “gekken” die heeft meegedaan met de “laatdebaardenstaan” actie toen we zonder regering zaten.

Later meer …

Posted 8 februari 2012 by planet of tine in Begin

Tagged with , , , , , , ,

5 responses to “Intro

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dank U voor de titel “beste kok van de wereld”
    U Manneke!!!

  2. Ziet er al goed uit maar kijk rustig rond naar andere blogs, misschien doe je ideeen op en verander je nog eens van thema (heb ik ook gedaan). Eén vraag/opmerking: de grote foto van Spot rechts op je blog is op mijn pc heel lang uitgerekt. Misschien ligt dat aan mijn pc hoor, dan heb ik niets gezegd.
    Leuke foto’s! Veel plezier met ontdekken van WordPress en met schrijven!

    • @ Nanda, hartelijk dank voor je reactie ! Ik doe momenteel niet anders dan rondkijken en kom een heleboel leuke blogs tegen, zowel qua inhoud als qua lay-out, waaronder de jouwe trouwens. Ik vind het een hele uitdaging om er iets interessants van te maken. Wat de foto betreft, die is op mijn pc op’t werk ook uitgerekt, op mijn 16/9 scherm van mijn portable staat ie echter goed. Zou aan het schermtype liggen. Misschien moet ik nog eens kijken of ik het formaat kan veranderen. Nog veel blogplezier !

  3. hey Tine,

    welkom in logland zou ik zeggen. Ik dwaal er al een tijdje in rond, en kan je nu al zeggen dat dagelijks loggen enkel weggelegd is voor de die-hards… 😉
    Wij hebben het fietsen als gemeenschappelijke interesse, maar misschien ook wel méér dan dat. Daarvoor moet ik je log nog ’s doorspitten. Maar zoals gewoonlijk met een nieuw ontdekt logje kijk ik eerst ’s naar het begin van alles…
    Het makkelijke aan een layout die niet 100 % je ding is, is dat je die kan vervangen door één van de vele mooie thema’s die wordpress rijk is. En waarvan vele ook nog bijkomende opties hebben.
    Ik wens je nog veel succes toe!

    • Bedankt voor je interesse.
      Nou, persoonlijk vind ik het begin niet zo denderend. Ik heb ondertussen al wat bijgeleerd en meer inspiratie gevonden. Ik heb ook ontdekt dat ik geen die-hard blijk te zijn. Er kruipt toch wat meer tijd in dan ik aanvankelijk gedacht had.
      Ik kom zeker ook eens een kijkje bij jou nemen.

Geef een reactie

