Valentijn … what else ?   Leave a comment

Normaal gezien doen wij nooit mee aan al dat Valentijn-gedoe en dit jaar zijn we stilzwijgend overeengekomen om niets te doen. Mede vanwege het feit dat vandaag de werken beginnen in ons huis : de vernieuwing van de elektriciteit op de bovenverdieping – een karweitje van zo’n kleine week. Jeeekkk ! Dat wordt weer veel schoonmaken deze week. Toch heb ik Valentijn nog nooit zo bewust beleefd als vandaag. En dan nog uit een totaal onverwachte hoek ! Op weg naar mijn kantoor werd ik al tegengehouden door een Italiaanse collega en kreeg  een doos italiaanse pralines in mijn hand geduwd: voor mij en mijn collega. Met een stamelend : “thank you, thank you very much !” maakte ik me uit de voeten. Ik heb pas daarna eigenlijk beseft dat Valentijn er waarschijnlijk wel tussenzat. Om je te zeggen hoe intensief ik met Valentijn bezig ben. Ik had dus ook niet gezien dat in de gang naar ons kantoor witte hartjes plakten op de muur. Waarschijnlijk nog zó overdonderd door de pralines. Typisch “me”. Na wat heen en weer geleuter met de kollegas besloten we dat het wat meer mocht zijn en dan het liefst nog in rood. We gingen op zoek naar “rood” bewerkbaar materiaal  en mijn afgeleefde rode plastiek kaftjes moesten er aan geloven. Met z’n allen zaten we te knippen en te plakken totdat we genoeg hartjes hadden om ieders plekje te verfraaien. Na een tijdje was ieders territorium versierd met hartjes. We hadden een leuk moment en amuseerden ons zoals pubers.  Hét bewijs dat we met z’n allen een goed team vormen, en wat is er belangrijker dan dat op het werk ?

Posted 14 februari 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with , ,

Geef een reactie

