Moe   1 comment

Moe, moe, moe … waarschijnlijk omdat ik weet dat ik morgen thuis ben en mij dan wat meer “laat gaan” of misschien ben ik toch aan ’t vechten tegen de kleine beestjes. De griepepidemie is ondertussen ook in het land. Ik ben gevaccineerd maar, maar niettegenstaande dat is het niet uitgesloten dat één of ander virus of  bacterie toch probeert om zich in mij te nestelen. In mijn naaste omgeving zijn er verscheidene zieken, die ook gevaccineerd werden, maar dan geveld werden door een bronchitis of een  keelontsteking. Vandaag maar eens wat vroeger naar bed. Hmm, dat klinkt bekend in de oren. Zeg ik dat niet iedere avond ? Zucht ! In ieder geval kan ik morgen ietsjes langer slapen. Tot morgen, met hopelijk wat meer energie.

Nog een mooie foto, om de boel wat op te fleuren:

Marvão - één van de mooiste plekjes in Alentejo (Portugal)

Posted 15 februari 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with , ,

One response to “Moe

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oh, die foto geeft meteen een vakantiegevoel.
    Hopelijk voel je je al wat minder moe.

Geef een reactie

