Stof, stoffer, stofst   1 comment

Ik ben vandaag wakker geworden door een geruis: de radiowekker. Met al het gedoe aan ons elektrisch netwerk was de wekker ontregeld en wegens maar 1 stopcontact op actief had ik geen licht om hem weer degelijk te in te stellen.  Gisteravaond had ik ook al recht op een koude douche. Waarschijnlijk hadden ze tijdens de werken per ongeluk aan één van de knopjes van onze ketel gezeten. Ik heb nog net mijn haar kunnen wassen voor het water ijskoud werd. Het was moeilijk om op te staan vandaag,  maar binnen een kwartiertje zouden de werkmannen er weer zijn, dus van lang blijven liggen was er geen sprake. Waarom had ik in godsnaam net vandaag uitgekozen om een dag vrij te nemen ?! Heel de ochtend voelde ik me als een leeuw in een kooi en dat in mijn eigen huis : 3 mannen liepen constant van beneden naar boven en van boven naar beneden, maakten hels kabaal, sloten mijn internetverbinding meermaals af (grrrr!) en hielpen alles onder het stof. Ik werd gek ! Gelukkig werd het middag en daarna nog later en konden we eindelijk beginnen om de boel terug op te ruimen en schoon te maken, hoewel  gezegd mag worden dat de mannen hun best gedaan hebben om het meeste vuil zelf te verwijderen. Tegen 17:00 was het huis terug zo goed als in orde. Ondertussen  heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle stof  achter de kasten weg te nemen en ook nog eens een mini-opruimactie te houden (de maxi-versie was nog niet zo lang geleden gebeurd). Dat hebben we dan ook weer gehad. In maart worden er nieuwe dakpannen en dakisolatie gelegd. Onder ons gezegd en gezwegen,  ik weet niet of ik zo’n stofferige tostanden nog eens aankan.

Posted 16 februari 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with , ,

One response to “Stof, stoffer, stofst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vreselijk al dat volk zo overde vloer hè, zou me ook maar vervelend toe lijken…

Geef een reactie

