Rare   2 comments

Vandaag kreeg ik de stempel:  “een rare” opgeplakt, omdat ik :

* Een thermometer in mijn frigo leg: ik wil toch weten of mijn voedingswaren bij de juiste temperatuur bewaard worden?

* Japanse koeken eet als ontbijt : bij gebrek aan  (lees vergeten) een ontbijtkoek  die ik normaal meeneem naar het werk

* Niet strijk :

Ja dames, ik strijk niet, en mijn man ook niet, en mijn dochter of moeder doet ook mijn strijk niet, ik ga ook niet naar de strijkwinkel en heb ook geen poetsvrouw die voor me strijkt. Wie strijkt er dan wel …. : de kleerkast. Jawel dames, het werkt echt. OK, op een paar details na dan. Al wat linnen, puur katoen of  zich “hemd” noemt, moet je in de winkel laten liggen voor de strijkfans, want dat is voor de kleerkast er ietsjes over. “Droogkast” is ook een nefaste factor en dus best te vermijden. Bovendien bespaart het je veel electriciteit  en is het veel ecologischer om op een droogrek te drogen. OK, dit werkt perfect voor ons gezin, maar ik moet toegeven dat gezinnen met kinderen of mannen die bvb. hemden, uit één of andere noodzaak móeten dragen, dit misschien niet “do-able” is. Voel u dus niet in uw gat gebeten en doe gewoon waar je je het beste bij voelt.

Me

Posted 17 februari 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with ,

2 responses to “Rare

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk geschreven. Wat ik zo leuk vind van jou stukjes zijn de Belgische uitdrukkingen die voor mij als Hollandse totaal vreemd zijn maar heel grappig! Ik hou er van!

  2. Haha, ik strijk zelf ni dus dan kank die van u ook niet doen eh Mama

Geef een reactie

