Stokjes en achterhoofden   1 comment

Er doet een stokje de ronde met als opdracht “een foto van de achterkant van je hoofd” en ik dacht : Ja, waarom ook niet ? Eigenlijk komt het gewoon fantastisch goed uit, daar ik gisteren nog bij  de kapper was.  En ik laat ook liever mijn achterkant zien dan mijn voorkant, want ik vind mezelf écht niet fotogeniek. Alle foto’s die ik van mezelf maak, worden meestal door mezelf binnen de minuut al gedeletet. Maar de achterkant aan heel de wereld laten zien, daar kan ik wel mee leven.

Hoe ik te werk gegaan ben: fototoestel op aanrecht gezet, tijdsontspanner aan, op mijn hurkje gaan zitten en hopen dat mijn hoofd op het schermpje verscheen. En jawel, ziehier het resultaat:

Mijn haartooi

Voel je vrij om mee te doen. Ben benieuwd  hoeveel achterhoofden er zullen verschijnen.

Posted 18 februari 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with ,

One response to “Stokjes en achterhoofden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super! 🙂

Geef een reactie

