Hebbedingetjes   1 comment

Iedereen kent het wel en heeft er wel één: die aantrekking tot een bepaalde afdeling in de winkel. Bij mij zijn het een tijdlang tassen geweest, in alle soorten en maten: handtassen, klein of groot, sporttassen, weekendtassen, rugzakken. Na aankoop bleek het meestal toch niet dé ideale tas, met als gevolg dat ik maar weer eens op zoek moest naar een nieuwe. En zo bleef mijn verzameling maar aangroeien. Het merendeel belandde op zolder.  Binnenkort zijn er echter dakwerken en de zolder moet dus leeg. Dus zijn we alvast begonnen met de grote “weg-ermee” actie. Na veel wikken en wegen en met een beetje nostalgie kon ik de hoeveelheid tassen reduceren tot een 10 tal (of zijn het er toch misschien nog een 15-tal). Nevertheless, het  feit dat ik meestal met de fiets ga werken en in dat geval geen handtas gebruik, tempert gelukkig mijn verlangen en behoefte naar nieuwe tassen.  Bovendien ben ik heel tevreden met het exemplaar dat ik gekocht heb.

     Bevat meestal:

  •      Portefeuille & GSM
  •      Agenda
  •      Notaboekje + schrijfgerief
  •      Papieren zakdoekjes
  •      Toilettasje
  •      Kauwgom
  •      Lunch

  

  • Regenbroek + handdoekje (bij wisselvallig weer, meestal dus)
  • Lange broek (kledij voor op ‘t werk)            
Posted 27 februari 2012 by planet of tine in Lifestyle

Tagged with , , ,

One response to “Hebbedingetjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lijkt me enorm handig te hebben

Geef een reactie

