Ik ga … en ik neem mee   1 comment

Het is begin maart en ik ga naar de zee. Ik neem mee:

  • Kledij voor 2 dagen
  • Een dikke jas, muts, handschoenen, sjaal
  • Toiletgerief + handdoek
  • GSM + lader
  • Laptop (voor het geval ik tijd heb om te schrijven)
  • Boek
  • Sudoku
  • Fiets + accessoires (fietshelm, fietszak, handdoek, zadelhoes)
  • Notaboekje+schrijfgerief
  • Fonduestel + specifiek keukenmateriaal en ingredienten voor de visfondue die mijn man gaat klaarmaken

Wat heb ik gedaan:

  • Wandelen
  • Fietsen, ook in de regen
  • Geslapen in de auto
  • Met de kinders bezig geweest
  • Van de open haard genoten
  • Lekker gegeten
  • Veel gelezen
En wat heb ik niet gedaan:
  • Schrijven: bij gebrek aan tijd en gelegenheid. Ik had nochtans het lijstje met het stokje en de temas voor #wijvenweek uitgeprint en meegenomen. Ik heb wél een boek uitgelezen. Ik lees niet zo heel veel, omdat ik meestal 1. er niet voldoende tijd voor vrijmaak en 2. waarschijnlijk een ietsjes teveel aantal keren de verkeerde boeken uit de bib heb meegebracht, maar dit boek heb ik zó ontzettend graag gelezen dat de goesting er nu wel terug goed in zit en er waarschijnlijk zelfs één van mijn volgende schrijfsels aan zal wijden. Gelieve mij nu te excuseren, want ik moet nu op zoek naar het vervolg op het boek.
Posted 4 maart 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with , , , ,

One response to “Ik ga … en ik neem mee

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb er een maand over gedaan om mijn stokje uit te werken, geen stress dus. Het belangrijkste is dat je een fijn weekend achter de rug hebt! 🙂

Geef een reactie

