Internationale vrouwendag   1 comment

Internationale vrouwendag:

Zó voel ik me vandaag nochtans NIET. Heb er de eerste werkdag opzitten na mijn ziekteverlof en voel me alsof ik gebeten ben door een tseetseevlieg: uitgeput ! Vanavond dan ook maar eens niet naar de avondles Portugees. De kwaliteit van de lessen is er trouwens fameus op achteruitgegaan sinds onze lerares een paar maand geleden vervangen werd omwille van haar zwangerschapsverlof.

Vandaag, deze speciale dag, roep ik bij deze uit voor mezelf en alle vrouwen als een dag waarop  “alles mag, niets moet”.

Posted 8 maart 2012 by planet of tine in #wijvenblogs, Dagboek

One response to “Internationale vrouwendag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pingback: Internationale vrouwendag | Wijvenblogs

Geef een reactie

