#wijvenweek (dag 5) – Zelfcensuur   7 comments

De opdracht op deze 5de dag van de wijvenweek is bloggen over iets waar we normaal niet over bloggen.De opdracht luidt als volgt:

Het zijn geen geheimen, verre van. Iedereen die bij u langskomt weet het, en eigenlijk weten wij het ook allemaal, hier op het internet. Maar vandaag doen we eens niet aan zelfscensuur. Blog over iets waarover u niet blogt normaal. Vertel ons de dingen die deze week suckten (in plaats van altijd alleen de positieve dingen te posten), toon ons een foto van hoe uw living er echt uitziet, voor de poetshulp is langs geweest. Of vertel over frustraties die niemand eigenlijk moet weten, de gemiddelde ruzie met uw vent en andere dingen die uit het leven gegrepen zijn, maar waarvan u doorgaans vindt dat wij er geen zaken mee hebben. We zullen het aan niemand doorvertellen.”

Ik heb de neiging om te verwijzen naar #wijvenweek (dag 1), want “beauty is nu niet direkt één van de onderwerpen die ik zo spontaan op het web zou gooien. Maar dat zou te makkelijk zijn waarschijnlijk en als cheaten bestempeld zou worden. Ik zal dus toch met iets originelers moeten aandraven. Ik zou kunnen vertellen over de gemiddelde ruzie met mijn vent, maar dat vind ik iets te privé en dat zou mij door hem ook niet in dank afgenomen worden – trouwens wij maken nooit ruzie … :-P. Dingen die deze week echt suckten, ook nog niets echt te melden. De living is pas opgeruimd, dus met een foto van mijn living hoe hij er normaal uitziet kan ik ook niet pronken aankomen.  Goh, wat is mijn leven toch mooi en saai. En mijn frustraties die niemand hoeft te weten, die hoeven dan ook niemand te weten.

Vandaar vandaag: een blanco blad.

Posted 16 maart 2012 by planet of tine in #wijvenblogs

Tagged with

7 responses to “#wijvenweek (dag 5) – Zelfcensuur

Subscribe to comments with RSS.

  1. Groot gelijk. Ik vond dit thema ook een lastige maar heb toch nog wát kunnen schrijven. 🙂

  2. het is tot nu het moeilijkste onderwerp van de dag geweest !

  3. Ik had het zelfde probleem haha

  4. @ Onapona & Pperkoek : ik ben blij dat ik de enigste niet ben 🙂

  5. Blogt dan over de jaren dat je met een moeilijke tienerdochter zat, hoe ik met de deuren gooide, en dat Dan & ik helemaaaaal niet overéén kwamen en dat ik zo danig goed veranderd ben.. Dat blog je niet altijd en u prachtdochter verdient het eens!

    LOL !
    Amuzeer je dit weekend!

Geef een reactie

