Topmodel van het jaar   6 comments

Jawel, dames en heren, gisteren viel het bericht dan in de bus : ik ben uitgeroepen tot “topmodel van het jaar”. Ik wou hierover verleden week tijdens de wijvenweek nog niet veel kwijt, maar nu het officieel is mag ik er natuurlijk wel over “stoefen”. Het zat er echt wel aan te komen met dat perfecte figuur van mij: die mooie lange, gladde benen, de volmaakte taille, de mooi gevormde schouders, een perfecte cup en een lieftallig gezichtje. Ik ben dan ook ongelooflijk fotogeniek. De fotografen drummen om met mij te mogen werken. Elke pose is voor mij een makkie. Ik speel met de lens en kan elke blik tevoorschijn toveren die men maar wenst. Ook de ontwerpers zijn ongelooflijk gek op mij. Alle stijlen flaneren me, alle kleuren lichten op wanneer ze met mijn lijf in aanraking komen. Alles past me: van sexy ondergoed tot dikke winterjassen, van jeans tot avondkledij, zomerse topjes, korte broeken noem maar op.  Niemand die toch kan ontkennen dat ik er prachtig uitzie in die jeans-short met rood bedrukt t-shirt en dat blauwe vestje ? Of in die mooie blauwe lange jurk ?

Posted 21 maart 2012 by planet of tine in Lifestyle

Tagged with

6 responses to “Topmodel van het jaar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je bent woest aantrekkelijk, meid. Ik zou het wel weten als ik een kerel was….
    😉

  2. In een woord de perfecte vrouw, waawh dat heb ik in u niet gezien!!!
    WWel de liefste vrouw, de speelste, de ,,,,,,, weet ik niet meer?
    U lief manneke

  3. Haha, geweldig omschreven. Daniel van hierboven is een bofkont 😉 haha

  4. Huh, ik was toch door ZEB verkozen tot topmodel van het jaar 😉

Geef een reactie

