Weekoverzicht   2 comments

’t Is wat stilletjes geweest de laatste dagen. Vermoeidheid én een druk programma hebben daarin zeker een rol gespeeld. De weekendje’s aan zee zijn wel  heel leuk, maar heel vermoeiend. Er wordt laat slapen gegaan, ook omdat eerst de kindjes eten en dan pas wij, en na het eten wordt er ook altijd nog veel bij gepraat. ’s Morgens wordt je snel wakker want de kindjes die zijn vanaf 7:30 niet meer te houden. Ondertussen worden ook je huishouden en de was thuis niet gedaan. Het eerste deel van de week werd dus gespendeerd aan huishoudelijke taken en vroeg slapengaan. Donderdag’s cross ik steeds van mijn werk naar huis om zo goed als meteen te vertrekken naar de avondles.  En vrijdag had ik na het werk afgesproken met een vriendin. Aanvankelijk om naar de sauna te gaan. We doen dit zo eens om de 2 maanden,  dat is toch de opzet , maar wegens omstandigheden lukt dat niet altijd, zoals ook nu . Donderdag ben ik erin geslaagd een grote vulling te verliezen uit één van mijn kiezen. En wanneer kon de tandarts mij ontvangen ? Juist ja, vrijdag na het werk. Dat werd dan te laat om nog naar de sauna te gaan, toch als we er ten volle van wilden genieten. Dus besloten we maar gewoon samen iets te gaan eten. Ons avondje uit kwam echter abrupt tot een einde wanneer mijn vriendin zich na het eten  plots niet goed voelde. Nadat ze  de helft van haar maaginhoud  in de WC-pot achtergelaten had, besloten we dat het beter was om huiswaarts te keren. ’s Anderendaags hoorde ik dat ze een voedselvergiftiging had gehad. Volgende keer toch maar sauna …

Posted 24 maart 2012 by planet of tine in Dagboek

2 responses to “Weekoverzicht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pfff…dat was zeker een druk weekje. Hopelijk heb je een rustiger weekend. 🙂

Geef een reactie

