Virusalert   4 comments

Een nieuw gevaarlijk virus doet van zich spreken.

Het heet ‘Worm Engaging & Recreation Killer’ (afgekort : W.E.R.K.). Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef, je vrouw, zelfs van je collega’s.
… Raak het niet aan! Het virus wist je privéleven!

Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur ’s morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft.
Bij sommigen gaat het zelfs ’s avonds niet meer over.
Als je in contact komt met W.E.R.K. zijn er twee oplossingen:

De eerste oplossing is ‘Werk Isolerende en Joviale Neutralisator’ (afgekort: W.I.J.N.).
De tweede heet ‘Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter’ (afgekort: B.I.E.R.).

Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Lukt het niet dan moet je het combineren met :Veel Eten Rusten Leven Of Feesten (afgekort V.E.R.L.O.F.)!

Deel dit bericht met je vrienden.
Heb je geen vrienden (meer) dan is het helaas te laat, dan heeft het W.E.R.K. je al helemaal besmet …

Wees op je hoede !

Bovenstaand berichtje vond ik op een dag in mijn mailbox. Ik vind het geniaal gevonden, vandaar dat ik het graag wilde delen. Feel free to share.

Posted 15 april 2012 by planet of tine in Entertainment

Tagged with ,

4 responses to “Virusalert

Subscribe to comments with RSS.

  1. gheheheh leuk 😀 minder leuk: ik ben op dit moment duidelijk besmet :-S Morgen maar even wat AB (Anti-BeWERKing) halen…

  2. Absoluut het delen waard! Mag ik via twitter anderen besmetten? 😀

Geef een reactie

