Typisch me   2 comments

Dit is weer helemaal typisch voor mij. Toen ik deze voormiddag de ramen aan de binnenzijde wou  lappen, merkte ik dat de kerstversiering er nog ophing. Zo van die figuurtjes gespoten met een kerst-sneeuw spuitbus. Hoe heb ik dat nu niet vroeger kunnen merken?!  Verdorie wat een afgang! We zijn eind mei ! Er hangen gordijntjes voor de ramen. Daardoor valt het van binnen inderdaad niet op dat er motiefjes op de ramen gespoten waren. Maar van buiten moest het toch opgevallen zijn ?  Het gebeurt wel niet zo vaak dat ik de voordeur gebruik, vandaar dat het waarschijnlijk ook daar aan mij voorbijgegaan is. Maar toch ! Dit had ik toch moeten zien! En al het volk dat sindsdien bij ons over de vloer gekomen is. Niemand heeft mij ooit iets gezegd. Viel het dan zo weinig op of durfden ze niets te zeggen ? In het eerste geval moet ik wel iets anders verzinnen om de ramen te versieren. In ieder geval heb ik er geen excuus voor en ik ben er zeker niet fier op.  Heb ik hierbij eigenlijk ook nog eens bekend dat ik mijn ramen niet zo vaak lap: schaam, schaam. Maar … vandaag schitteren ze in de zon, zonder sterretjes en kerstbomen. Tot de volgende Kerst.

Posted 27 mei 2012 by planet of tine in Dagboek

Tagged with

2 responses to “Typisch me

Subscribe to comments with RSS.

  1. LOL! Er is veel erger hoor, kennissen van mijn vroegere buren hebben alles in huis een jaar laten hangen, over de vijfhonderd kerstballen, zelfs de badkamer en de vierkante meter waren versierd. En ik geloof nooit dat ze zoveel kerstballen elke week gingen stoffen! En ik ken een goeddraaiende slager-broodjeszaak waar je van de vloer kan eten en de plastic denetakken hangen er nog steeds …met de plastic sparkegels, geen kerstballen maar ik geloof niet dat die er ooit hingen…Dus ik denk dat velen er gewoon geen aandacht aan schenken. ..

Geef een reactie

