BBQ   2 comments

Ik heb een heeeeerlijk weekend gehad. Vol met zon, zen en fijne mensen rond me heen. Helemaal zoals ik het me gewenst had. Ik heb wat gerommeld in huis, mijn pc bestanden opgeruimd, in de tuin gezeten, met de hond gespeeld, gelezen, … en gisterochtend ben ik samen met man, dochter en schoonzoon naar de markt geweest om inkopen te doen voor een  BBQke  bij ons.

Terwijl de BBQ opwarmt worden de honden wat entertaint.

Aan tafel !

Speeltijd ! Voor de honden dan toch. De tweevoeters doen het wat rustiger aan, zodat de maaltijd wat kan zakken.

Na een hele dag samen ravotten en elkander ambeteren ook:de volledige uitputting!

Posted 29 mei 2012 by planet of tine in Dagboek, Dieren, Lifestyle

Tagged with , ,

2 responses to “BBQ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heerlijk, meid! Dat er nog maar veel van dat soort weekendjes mogen volgen…

  2. Niets zo gezellig als een familiebbq.

Geef een reactie

