Fietstocht van vandaag   4 comments

I just rode 82,1 kilometers! Check it out on Strava: http://app.strava.com/activities/18066923

Dit ging vrij vlotjes en de tegenwind kon ik opvangen door in het wiel van mijn man te gaan hangen. We zijn 7 uur van huis weggeweest. 100 km zal dus ook wel lukken. We hebben 10 uur tijd om ze uit te rijden met de Gordel. Het enige wat die rit zou kunnen bemoeilijken zijn de weergoden. Als die ons niet gunstig gezind zijn …. Het parcours is denk ik ook wat zwaarder, maar we hebben nog een dikke 2 weken om verder in te rijden. Help, dit begint op peptalk te lijken. Genoeg dus, tijd om te douchen. 😉

Posted 12 augustus 2012 by planet of tine in Dagboek, Fietsen

Tagged with ,

4 responses to “Fietstocht van vandaag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gaat vast lukken! Ik ga alvast duimen voor goed weer 🙂

  2. Ook ik zal duimen dat jullie voor dit doel heel geschikt weer gaan treffen. 😉

  3. hahaha, die peptalk zal je vast niet nodig hebben, Tine
    82 kilometer is al een heuse tocht!

    Groetjes!

  4. Zo! Petje af.

Geef een reactie

