Dierenliefde   6 comments

Deze foto is maanden geleden getrokken, toen Cooky nog een puppie was. Het is één van de beste foto’s die ik van beide honden heb. De timing was perfekt. Ziehier twee fantastische fotomodellen die zich op hun best laten zien:

Spot en Cooky

Posted 31 oktober 2012 by planet of tine in Dagboek, Dieren

Tagged with , , ,

6 responses to “Dierenliefde

Subscribe to comments with RSS.

  1. Enig. Ik heb van mijn katertjes-broertjes vele leuke beeldjes in mijn hoofd, Je moet gewoon sneller als de bliksem zijn om meer dan een wegwandelend stuk staart op de plaat vast te leggen.

  2. Wat lief!

  3. Prachtig! Wat een heerlijke foto. 🙂

  4. prachtige foto, Tine!
    Komen ze nog altijd zo goed overeen?

  5. Hoe lief ! Ik zal, vrees ik, nooit zo’n foto kunnen nemen van mijn poezen. Ik laat ze wel ‘speciaaltjes’ eten dicht bijeen maar zodra het op is, gaat elk zijn eigen kant weer op. Jammer.

Geef een reactie

