Metalen kerstboom   8 comments

Er was nogal wat rond te doen de laatste weken: Brussel, de Grote Markt en zijn kerstboom. Nou ja, wat een kerstboom moet voorstellen dan.  Ik kan het onmogelijk een boom noemen en weet nog minder wat dat “ding” met Kerstmis te maken heeft. Ik heb het metalen “kunstwerk”  verleden weekend met mijn eigen ogen gezien en behalve wat ijzeren stellingen met een paar doeken kan ik er niets van maken. De constructie vloek bovendien nog eens met de mooie authentieke gebouwen, die onze Grote Markt zo typeert. Het lichtspel op de zijden van de grote markt was prachtig en ik kon alleen maar vaststellen dat het kunstwerk in het midden van het plein een enorm storende factor vormde. Ik ben dan ook blij dat ze besloten hebben het gedrocht er vroegtijdig weg te halen.

DSC00551 DSC00549

Ik ben benieuwd of jullie hem gezien hebben en wat jullie ervan vinden.

Posted 12 december 2012 by planet of tine in Dagboek, Reizen

Tagged with ,

8 responses to “Metalen kerstboom

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeetje, het ziet er echt niet uit.Geen verlies dat ze hem eerder weghalen hoor! Groetjes Ria

  2. Walgelijk gedrocht. Lijkt wel of een kind met lego heeft zitten spelen > weg ermee!

  3. Het LIJKT niet eens op een kerstbool… Bah! Ik wil nog wel naar de kerstmarkt maar weet niet of we er gaan geraken van het jaar.

  4. Ik vind er niks aan. Doe mij maar een echte boom!

  5. Wat een raar ding…

  6. ik zag hem in het nieuws en de krant,
    en vind er maar niks aan
    En ook die in Hasselt, met die kopjes en schoteltjes vind ik archi-lelijk!

  7. Ik had het nog niet gezien en vind het ook maar een vreemd ding. Goed dat het terug weg is.

  8. Wauw, gave foto’s!

Geef een reactie

